loading...

شهد

بازدید : 5800
يکشنبه 9 مهر 1402 زمان : 21:45

در این مقاله از مجله گردشگری پرشین هتل قصد داریم شما را با تنها مسجدی که اجازه ورود دیگر ادیان را می دهد آشنا نماییم در ادامه همراه پرشین هتل باشید. در آخر آرزو داریم از سفر خود در تور دبی لذت ببرید و در قسمت های مختلف شهر زیبا و دوست داشتنی، از مکان های دیدنی دبی دیدن کرده و از آن ها لذت ببرید. اگر دوست دارید تا در یکی از شلوغ ترین و پرتوریست ترین زمانها به دبی سفر کنید، از اکتبر تا آوریل هر سال، Global Village Dubai منتظر شما است. برای گردشگران با ذوق و باحوصله، این منطقه بیشتر به خاطر بازارهای بی مثال و مشهورش، شناخته شده؛ بازارها و مغازههایی که در هر زمان از روز، پررفت و آمد و شلوغ هستند. هتل برج العرب از سایر هتلهای دنیا گرانتر است؛ اتاق های کلاسیک دارد و از ۲۰۲ سوئیت دوبلکس تشکیل شده؛ کوچکترین سوئیت آن ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین آن ۷۸۰ متر مربع وسعت دارد! آثار معتبر نادر، نمونه های اصلی نقاشی ها و نمودارها، رسانه های صوتی و تصویری در سراسر موزه پراکنده شده اند. یکی از بهترین مکانها برای بازدید در این شهر توریستی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب است که دارای سه بخش اصلی است که اکتشاف دریایی نامحدودی را از طریق تجربیات منحصر به فرد به بازدیدکنندگان ارائه میدهد.

Free photo arabic businessman in traditional wear showing smartphone pointing with finger to it looking confused standing over orange wall کلینیک زیبایی سلیا (Celia)، بهعنوان یکی از بهترین کلینیکهای دبی، پیشرفتهترین فناوریها و درمانهای ضد پیری را با راهحلهایی به جز جراحی ارائه میدهد. تفریحات این پارک به شما این امکان را میدهد که بدون نگرانی از گم شدن بچهها با خیالی راحت استراحت کنید. در این مرکز، با مجموعهای از تجهیزات ورزشهای کاردیو، تمرینهای قدرتی و انعطافپذیری، مربیان شخصی و… دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی و در جنوب غربی آسیا قرار گرفته است. پزشکان و درمانگران این کلینیک، برخی از بهترینها در امارات متحده عربی هستند که از آخرین تکنیکهای مراقبت از پوست و سلامتی آگاهی دارند. برخی از بهترین رستوران های دبی که غذاهای محلی نیز طبخ میکنند در این محله هستند که طعم خوشی در ذهن شما به یادگار خواهند گذاشت. برخی از دیگر آثار این طراحان برج جان هنکاک در شیکاگو، برج ویلیس در شیکاگو و همچنین مرکز تجارت جهانی یک در شهر نیویورک می باشد. همچنین اصلی ترین فرودگاه ایالات متحده عربی به شمار می رود و رشد سالانه مسافران آن به طور متوسط 13 درصد است. این دهکده دارای مساحتی برابر با یک میلیون و ششصدهزار مترمربع است که سالانه نزدیک به 5 میلیون بازدیدکننده دارد. دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری خاورمیانه است و سالانه توریستهای زیادی از سراسر جهان برای بازدید به این شهر سفر میکنند. به شما توصیه میشود وقتی با تور دبی پاییز به این خلیفه نشین دیدنی و لوکس سفر میکنید حتماً در انتخابهای خود اسکله ابرا را بگنجانید. این مرکز تجاری بزرگ در ورودی برج خلیفه و آکواریوم دبی است. جانوران در این منطقه متنوع هستند؛ اردک، فلامینگو، عقاب، قو و شاهین و بسیاری از پرندگان دیگر را مشاهده میکنید. با این که یک قسمت از آکواریوم دبی برای مشاهده رایگان است، اما تایم کمی برای دیدن آن وجود دارد. دبی را با برج خلیفه میشناسند؛ برجی که از مهمترین نمادهای این شهر است.

سکوهای تماشا در آسمان خراش خلیفه برای اولین بار در سال 2010 مورد بهره برداری قرار گرفت. اگر بهدنبال یک وعده غذایی در صبح زود یا یک میان وعده آخر شبی هستید، به کافه Poseidon که درست روبهروی آکواریوم هتل قرار دارد، سر بزنید؛ کافهای که لذت نوشیدن یک قهوه یا ساندویچ لذیذ در کنار ۶۵ هزار موجود دریایی را برایتان فراهم میکند. زمان کاری این اسکله از پنج صبح تا نیمه شب است و هر ۵ دقیقه یک قایق حرکت میکنند. ارتفاع فواره دبی به 150 متر میرسد و یکی از بهترین تفریحات دبی در شب به حساب میآید. تا نیمه های شب می توانید از پارک واید وادی دبی لذت ببرید. شاید بد نباشد که بدانید یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ شهر دبی، کشف نفت در سال ۱۹۶۶ میلادی در میدان نفتی فاتح محسوب می شود! در روزها و شبهای فستیوال در جای جای شهر بساط موسیقی زنده برپاست و هر کجا که بروید با برنامههای شاد و رقص و پایکوبی مواجه میشوید. سپس با افزودن بلیط به سبد خرید، تکمیل مراحل خرید و پرداخت پول، بلیط به صورت الکترونیکی برای شما ارسال خواهد شد. 7 طبقه از این هتل به صورت شیشه و شبیه به یک آکواریوم غولپیکر در زیر دریا قرار دارد که رزرو هر اتاق در این بخش از هتل شبی 6000 هزار درهم برآورد شده است.

با انتخاب اتاقهای جلسه، امکانات کنفرانس و فضاهای منحصر به فرد، مکان ایده آلی برای رویدادهای خود را رزرو کنید. با رزرو اتاقهای کلاب امپریال هتل آتلانتیس دبی، علاوه بر اقامت در اتاقهای زیبای هتل روبه دریا یا جزیره پالم، از دسترسی روزانه به لانژ کلاب امپریال بههمراه مزایایی مختلف در سراسر هتل لذت خواهید برد. با اقامت در این سوئیتها، میتوانید از مزایای اختصاصی بسیاری در سراسر این هتل بهرهمند شود؛ از ترانسفر رایگان فرودگاهی گرفته تا دسترسی روزانه لانژ کلاب امپریال که جزئیات آن را در بخش قبلی توضیح دادیم. تم پارک بالیوود همچنین دارای رستوران هایی است که غذا و خوراکی های هندی در آن ها سرو میشوند و فروشگاه هایی نیز دارد که میتوانید در آن پوشاک و سوغاتی های مخصوص کشور هند را تهیه کنید. میتوانید هنگام قدم زدن در ساحل از بنای مجلس «غرفه أم الشیف» نیز دیدن کنید. در ساحل رویایی قدم بزنید و غذاهایی از دریای مدیترانه را امتحان کنید. خیابان شادی: بیدلیل نیست که اسم این خیابان را شادی گذاشتهاند؛ چراکه هر کسی به آن قدم میگذارد، لبخند روی لبانش نقش میبندد. اگر به قایق سواری علاقمندید و در کنار آن میخواهید برگی از تاریخ را در دبی ورق بزنید، بی شک یکی از بهترین انتخابهای شما اسکله ابرا است. جاده شیخ زاید طولانیترین و مهمترین جاده در امارات متحده عربی است و از بسیاری از پروژههای شهری جدید بهویژه در امارات دبی و از منطقه جبل علی با امکانات صنعتی و تجاری میگذرد، آسمانخراشها در اطراف آن متراکم شدهاند، چه هتلهای پنج ستاره، چه مجتمعهای اداری تجاری و چه آپارتمان، و در کنار جاده مغازهها و بانکهای زیادی وجود دارد. جهت انجام این کار، باید به بزرگراه E11 بروید، سپس به خروجی 27 بپیچید، سپس جاده D59 را به سمت مرکز خرید ابن بطوطه دنبال کنید. یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی که در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید، آکواریوم دبی است.

با توجه به آب و هوای گرمسیری در دبی بهترین و البته گرانترین زمان سفر به دبی در ماههای آذر تا اوایل فروردین است. با حضور در کلاس یوگا در کنار آکواریوم معروف هتل آتلانتیس، از هیاهوی زندگی شهری دور خواهید شد. برج العرب یکی از معروف ترین نمادهای دبی است که به عنوان بهترین هتل دنیا نیز شناخته می شود. فوارههای بلند آن و پرتو نورافکن چراغهایش در هنگام غروب همه باهم تابلویی قشنگ را به نمایش میگذارد و در ذهن حک می کند. دهکده دبی، شهرکی است که مانند یک جشنواره ی دائمی در دبی است که تمامی رسوم و رسومات و فرهنگ کشور های دیگر را به نمایش گذاشته است و به همین دلیل است که به این نام مرسوم شده است. در این آکواریوم، موجوداتی مانند ماهی هامور عظیمالجثه، دلقک ماهیها، مارماهیها، مجموعهای از کوسهها، ماهیهای رنگارنگ و… در توصیف شهر دبی از بالای این برج می توان چنین گفت؛ دیدن آسمان خراشهای مدرن، در بین شنزارهای رنگارنگ با هارمونی رنگ های طبیعی در بین اقیانوس بی کران بسیار زیباست. همچنین لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند ضمن مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، با مراکز فروش عمده انواع پارچه کیلویی در تهران نیز آشنا شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. ساحل باز (Open Beach) که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است در منطقهی جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد از معروف ترین مساجد شهر دبی است و شامل یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر، دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار مجلل و بی نظیر است؛ مسجدی که نمونه ای از معماری نوین و مدرن محسوب میشود. بی شک، تماشای این شهر کویری، از این زاویه و ارتفاع برای شما یک منظره و افق شهری زیبا به ارمغان میآورد.

همین طور این مسیر فرصتی عالی برای دیدن برج های سر به فلک کشیده ی دبی است که در همه جای جهان زبان زد مردمان مختلف می باشد و در مسیر قایق های اسکله ابرا همچنین می توانید بهترین عکس ها را از زاویه پایین از این شهر مرتفع و زیبا بگیرید و برای همیشه به یادگار از این تجربه ی لذت بخش به همراه داشته باشید. یکی از بهترین ویژگیهای این پیستها توجه به سطح دشواری، زاویه شیب، تندی پیچها، ارتفاع و طول مسیر است. این برج رصد، كه به شکل يك قاب عکس است ، شما را تا عرشه آسمان در ارتفاع ۱۵۰ متری از زمين مىبرد تا مناظر پانوراما از سراسر شهر را ببینید، و گالریهایی دارد که تاریخ دبی را به تصوير مىكشند. همچنین عکس هایی از قسمت های تاریخی دبی در این موزه وجود دارد. این قاب عکس فوقالعاده بزرگ با ارتفاع ۱۵۰ متر که بین محلههای قدیمی دبی در اطراف نهر و بخش مدرن شهر واقع شده، یکی از جدیدترین جاذبههای دبی است. چرخ و فلک چشم لندن: چشم لندن با ارتفاع ۱۳۵ متر در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد و تا مدتها عنوان بلندترین چرخ و فلک جهان را داشت. برج العرب در دبی هتلی به ارتفاع ۳۲۱ متر است که یکی از اصلیترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار میرود؛ هتلی که از منحصر به فردترین هتل های دنیا محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم برگرهای خوشمزهای که در این ساحل پخته میشوند را حتما امتحان کنید . رستوران زیر آب Ossiano که یک ستاره میشلن دریافت کرده، هر سال میزبان سورپرایزهای مختلف، از جمله پیشنهاد ازدواج زوجهاست. شما همچنین می توانید به وسیله ی تاکسی های دبی به این مکان دیدنی در دبی بیایید اما از آنجا که هزینه تاکسی گران است و اصلا به صرفه نیست به شما پیشنهاد میکنیم از وسایل عمومی دیگر که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید تا در هزینه های سفرتان هم صرفه جویی کنید.

بی شک اشتیاق خرید یکی از دلایل پررنگ سفر به دوبی محسوب می آید. اگر قصد سفر به دبی را دارید و یا دلتان می خواهد که اطلاعاتی راجع به این شهر جذاب کسب کنید لازم است که راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید. مسجد های تاریخی به عنوان مکان های گردشگری به شمار می آیند و این موضوع نیز درباره دبی صدق می کند. سرسره های کوچک و مهیج برای کودکان، وسایل بازی متنوع، رستوران و کافه از جمله امکانات این پارک آبی به شمار می آیند. مساحت دریاچه مصنوعی برج خلیفه بیش تر از ۱۲۰ هزار متر مربع بوده و آب نمای این دریاچه تنها از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ عصر روز های یکشنبه و چهارشنبه روشن می شود. روز خود را با صبحانه سلفسرویس شامل غذاهای عربی و آسیایی آغاز کنید و شبها بشقاب خود را با غذاهای بینالمللی از چین و هند گرفته تا ایتالیایی و فرانسوی پر کنید. دهکده جهانی در واقع یک پارک بزرگ فرهنگی با ۲۶ غرفه از ۸۰ فرهنگ است که با کنسرت ها، سوغاتی فروشیها، مراکز خرید و کارناوال های مختلف به یک جذابیت توریستی برای گردشگران تبدیل شده است، جایی که میتوانید با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شده و یادگاری های کوچکی از غرفه مخصوص هر کشور، تهیه کنید. یکی از زیباترین غرفههای قرار گرفته شده در دهکده جهانی دبی غرفه مخصوص کشور مصر میباشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و برگرفته از معماری مصر باستان میباشد. این دهکده دارای بناهای زیبا و منحصربهفردی است که بهعنوان نمادهای شهر دبی شناخته میشوند. وقتی صحبت از جلسات و رویدادهای شرکتی میشود، هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین گزینهها در این شهر است. در این مجموعه، ۱۱۸ تولید کننده و ۳۰ خرده فروش زیر یک سقف به عرضهی زیورآلات میپردازند.

بنای سیاره سبز به صورت یک ساختمان لوکس و نیمه شیشهای با سقف گنبدی شکل طراحی شده است که در زیر آن یک درخت ۲۵ متری مصنوعی و تنومند وجود دارد. بنای این ساختمان در دریا و روی یک جزیره مصنوعی در فاصله ۲۸۰ متری از ساحل خلیج فارس قرار دارد. این جزایر رابط ساحل امارات متحده عربی در خلیج فارس هستند. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم سفر زیبای خود را به امارات متحده عربی با رفتن به اسکله ابرا دبی آغاز کنید. این اسکله منطقهای تاریخی در دبی است که تعداد زیادی قایق چوبی در آن دیده میشود و به همین دلیل به یکی از نقاط دیدنی دبی تبدیل شده است. اما شاید ندانیم که صدای آب تداعی کنندهی زمان جنینی در شکم مادرمان است و به همین دلیل بصورت ناخود آگاه باعث آرامش روح و جسم میشود. اما جاهای دیدنی دبی کجاست؟ اما به جز برج های سر از آسمان برآورده، دبی جاهای دیدنی دیگری نیز دارد که شاید خیلی از گردشگران از وجود آنها خبر هم نداشته باشند. برنامه های ساختاری دیگری نیز به جزایر پالم اضافه شد؛ که می توان به تعداد زیادی مراکز مسکونی، تفریحی در آن اشاره کرد. به هر حال ، قیمت آن نیز به هیچ وجه آنطور که در نگاه اول به نظر می رسد پایین نیست. پس به هیچ وجه اولین تم پارک بالیوودی در جهان را از دست ندهید!

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی بالغ بر 13000 نماینده از سراسر جهان حضور می یابند. این موزه در واقع به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید. اسکله ابرا در خیابان A3 در بور، جنوبیترین قسمت رود دوبی قرار دارد. شهر دبی در جنوب کشور ایران و حاشیه خلیجفارس قرار دارد. این شهر مردمی با فرهنگ های متفاوت دارد و هیچ وقت در آن احساس غربت نخواهید کرد. گرین پلنت یا سیاره سبز یکی از جاذبه های گردشگری بسیار جالب توجه در دبی است. در یک فضای خیرهکننده مرمرین یا فضای باز در تراس بنشینید و مزههای سنتی، پیشغذاهای خوشمزه، گوشتهای کبابی و دسرهای کلاسیک لبنانی را بچشید. این سوئیت بزرگترین تراس در سوئیتهای این هتل را دارد. مسیر دوچرخهسواری جداگانهای وجود دارد که دور دریاچه میچرخد، اگر هم ناگهانى تصميم به دوچرخهسوارى گرفتيد، دفتر کرایه دوچرخه پارک البرشا پوند، به شما دوچرخههاى عادى، الکترونیکی، و کارت اجاره خواهد داد. آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدککش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند.این مجموعه دارای … این پارک در اصل قسمتی از مجموعه تفریحی آتلانتیس است. در این کابین که مساحت آن هم بزرگتر است، میز و صندلی هایی قرار دارد که میتوانید در آن از نوشیدنی و دیگر امکانات موردنظرتان استفاده کنید. همچنین در فست فود گوردون رمزی میتوانید انواع پیتزاها و نوشیدنیها را امتحان کنید. ۳ رستوران ستاره میشلنی که توسط سرآشپزهای مشهوری چون «گوردون رمزی» و «نوبو ماتسوهیسا» اداره میشود و همچنین یک رستوران زیر آب که سوپرایزهای هیجانانگیزی برای مهمانان دارد. قبل از تونل آکواریوم باغ وحش زیرآبی را خواهید دید که دو بخش دارد در یک بخش کروکودیل غول پیکر 40 ساله با 750 کیلوگرم وزن و 5 متر طول و در بخش دیگر جانداران بومی امارات مانند جغد، مار، خفاش و غیره برای بازدید قرار دارند.

مانند آب جاری شوید! در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با مکان های دیدنی دبی آشنا شوید. هتل لگولند دبی افتتاحی دیگر در پارک ها و استراحت های دبی است. سه پارک تفریحی مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت، موشن گیت، لگولند و پارک بالیوود هستند. اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید آن را یک مرکز تفریحی خانوادگی و مجموعه سینمایی کامل بنامیم. در انتها باید بگوییم شهر دبی، جذابیتهای زیادی برای عرضه کردن دارد و بیآنکه شما را نااُمید کند، بهترین تفریحات را برایتان ارائه خواهد کرد. ❗️یک برج نزدیک ایستگاه اتوبوس سبخه و ابتدای بازار مرشد نیز وجود دارد که موبایل فروشی های زیادی در ان وجود دارد و در طبقات بالای این برج و در طبقه پایین و پشت این برج در کوچه نیز موبایل فروشهای تک و عمده وجود دارند که اکثر ایرانیها این برج را نمیشناسند. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که علاوه بر صدها فروشگاه و رستوران، این پیست اسکی را نیز در خود گنجانده است. این رستوران، غذاهایی با گوشت گاو و غذاهای دریایی سرو میکند و بهدلیل انبار شراب گسترده خود، معروف است. در این رستوران، غذاهای نوآورانه و کوکتلهای فوقالعادهای سرو میشود که با انواع طعمهای سنتی کانتونی و تکنیکهای معاصر ادغام شدهاند. همچنین کلاب ساحلی White با یک استخر بینهایت اینستاگرامی و یک رستوران شیک از شما استقبال میکند.

Hakkasan، یک رستوران با ستاره میشلن است که محبوبیت بسیاری میان مهمانان هتل آتلانتیس دبی دارد. از آنجایی که ایرانیها در سراسر جهان حضور پررنگی دارند، در شهر دبی نیز رستورانهای ایرانی فعالیت میکنند و شما میتوانید با حضور در فضای دوستانه و سنتی این رستوران با سینیهای بزرگ کباب کوبیده از خود پذیرایی کنید. نوبو یک رستوران ژاپنی-پرویی با شهرت جهانی است که با سرو انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیها و بهترین سوشی و ساشیمیهای جهان و البته ماهی کاد سیاه مخصوص سرآشپز مشهور «نوبو ماتسوهیسا» از شما پذیرایی خواهد کرد. در این هتل، گزینههای بسیاری برای سرو غذا و نوشیدنی وجود دارد؛ تیمی متشکل از بیش از ۴۰۰ سرآشپز برای سرو بیش از ۱۵ هزار وعده غذایی در روز در سراسر این ریزورت فعالیت میکنند. گوردون رمزی، سرآشپز بریتانیایی این رستوران معروف است که بهدلیل رستورانها، نویسندگی و نمایشهای تلویزیونی خود شهرت دارد. از میان سرسره و استخرهای متعدد این پارک، می توان از استخر معروف زیگورات نام برد که در مرکز آن جای گرفته است. بستیکه نام محلهای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی است که به آن منطقه «الفهیدی» هم گفته میشود؛ محلهای که در امارات متحده عربی از بسیاری بناهای موجود قدیمیتر است. مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان اولین رئیس جمهور امارات متحده عربی بود. نتیجه این شد که در سال ۲۰۱۰ بلندترین برج جهان با حضور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم افتتاح گردید. این پارک روباز، امکان سرد و گرم کردن آب در همه فصلها، انواع سرسرهها، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از آمریکا توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. طول برج ۸۲۹ متر بوده و بلندترین ساختمان دنیا محسوب میشود. در این دهکده که یکی از بهترین تفریحات دبی است، 26 ساختمان مختلف از کشور های متفاوت بنا شده که نمایش های فرهنگی را اجرا می کند.

در این مقاله از مجله گردشگری پرشین هتل قصد داریم شما را با تنها مسجدی که اجازه ورود دیگر ادیان را می دهد آشنا نماییم در ادامه همراه پرشین هتل باشید. در آخر آرزو داریم از سفر خود در تور دبی لذت ببرید و در قسمت های مختلف شهر زیبا و دوست داشتنی، از مکان های دیدنی دبی دیدن کرده و از آن ها لذت ببرید. اگر دوست دارید تا در یکی از شلوغ ترین و پرتوریست ترین زمانها به دبی سفر کنید، از اکتبر تا آوریل هر سال، Global Village Dubai منتظر شما است. برای گردشگران با ذوق و باحوصله، این منطقه بیشتر به خاطر بازارهای بی مثال و مشهورش، شناخته شده؛ بازارها و مغازههایی که در هر زمان از روز، پررفت و آمد و شلوغ هستند. هتل برج العرب از سایر هتلهای دنیا گرانتر است؛ اتاق های کلاسیک دارد و از ۲۰۲ سوئیت دوبلکس تشکیل شده؛ کوچکترین سوئیت آن ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین آن ۷۸۰ متر مربع وسعت دارد! آثار معتبر نادر، نمونه های اصلی نقاشی ها و نمودارها، رسانه های صوتی و تصویری در سراسر موزه پراکنده شده اند. یکی از بهترین مکانها برای بازدید در این شهر توریستی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب است که دارای سه بخش اصلی است که اکتشاف دریایی نامحدودی را از طریق تجربیات منحصر به فرد به بازدیدکنندگان ارائه میدهد.

Free photo arabic businessman in traditional wear showing smartphone pointing with finger to it looking confused standing over orange wall کلینیک زیبایی سلیا (Celia)، بهعنوان یکی از بهترین کلینیکهای دبی، پیشرفتهترین فناوریها و درمانهای ضد پیری را با راهحلهایی به جز جراحی ارائه میدهد. تفریحات این پارک به شما این امکان را میدهد که بدون نگرانی از گم شدن بچهها با خیالی راحت استراحت کنید. در این مرکز، با مجموعهای از تجهیزات ورزشهای کاردیو، تمرینهای قدرتی و انعطافپذیری، مربیان شخصی و… دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی و در جنوب غربی آسیا قرار گرفته است. پزشکان و درمانگران این کلینیک، برخی از بهترینها در امارات متحده عربی هستند که از آخرین تکنیکهای مراقبت از پوست و سلامتی آگاهی دارند. برخی از بهترین رستوران های دبی که غذاهای محلی نیز طبخ میکنند در این محله هستند که طعم خوشی در ذهن شما به یادگار خواهند گذاشت. برخی از دیگر آثار این طراحان برج جان هنکاک در شیکاگو، برج ویلیس در شیکاگو و همچنین مرکز تجارت جهانی یک در شهر نیویورک می باشد. همچنین اصلی ترین فرودگاه ایالات متحده عربی به شمار می رود و رشد سالانه مسافران آن به طور متوسط 13 درصد است. این دهکده دارای مساحتی برابر با یک میلیون و ششصدهزار مترمربع است که سالانه نزدیک به 5 میلیون بازدیدکننده دارد. دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری خاورمیانه است و سالانه توریستهای زیادی از سراسر جهان برای بازدید به این شهر سفر میکنند. به شما توصیه میشود وقتی با تور دبی پاییز به این خلیفه نشین دیدنی و لوکس سفر میکنید حتماً در انتخابهای خود اسکله ابرا را بگنجانید. این مرکز تجاری بزرگ در ورودی برج خلیفه و آکواریوم دبی است. جانوران در این منطقه متنوع هستند؛ اردک، فلامینگو، عقاب، قو و شاهین و بسیاری از پرندگان دیگر را مشاهده میکنید. با این که یک قسمت از آکواریوم دبی برای مشاهده رایگان است، اما تایم کمی برای دیدن آن وجود دارد. دبی را با برج خلیفه میشناسند؛ برجی که از مهمترین نمادهای این شهر است.

سکوهای تماشا در آسمان خراش خلیفه برای اولین بار در سال 2010 مورد بهره برداری قرار گرفت. اگر بهدنبال یک وعده غذایی در صبح زود یا یک میان وعده آخر شبی هستید، به کافه Poseidon که درست روبهروی آکواریوم هتل قرار دارد، سر بزنید؛ کافهای که لذت نوشیدن یک قهوه یا ساندویچ لذیذ در کنار ۶۵ هزار موجود دریایی را برایتان فراهم میکند. زمان کاری این اسکله از پنج صبح تا نیمه شب است و هر ۵ دقیقه یک قایق حرکت میکنند. ارتفاع فواره دبی به 150 متر میرسد و یکی از بهترین تفریحات دبی در شب به حساب میآید. تا نیمه های شب می توانید از پارک واید وادی دبی لذت ببرید. شاید بد نباشد که بدانید یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ شهر دبی، کشف نفت در سال ۱۹۶۶ میلادی در میدان نفتی فاتح محسوب می شود! در روزها و شبهای فستیوال در جای جای شهر بساط موسیقی زنده برپاست و هر کجا که بروید با برنامههای شاد و رقص و پایکوبی مواجه میشوید. سپس با افزودن بلیط به سبد خرید، تکمیل مراحل خرید و پرداخت پول، بلیط به صورت الکترونیکی برای شما ارسال خواهد شد. 7 طبقه از این هتل به صورت شیشه و شبیه به یک آکواریوم غولپیکر در زیر دریا قرار دارد که رزرو هر اتاق در این بخش از هتل شبی 6000 هزار درهم برآورد شده است.

با انتخاب اتاقهای جلسه، امکانات کنفرانس و فضاهای منحصر به فرد، مکان ایده آلی برای رویدادهای خود را رزرو کنید. با رزرو اتاقهای کلاب امپریال هتل آتلانتیس دبی، علاوه بر اقامت در اتاقهای زیبای هتل روبه دریا یا جزیره پالم، از دسترسی روزانه به لانژ کلاب امپریال بههمراه مزایایی مختلف در سراسر هتل لذت خواهید برد. با اقامت در این سوئیتها، میتوانید از مزایای اختصاصی بسیاری در سراسر این هتل بهرهمند شود؛ از ترانسفر رایگان فرودگاهی گرفته تا دسترسی روزانه لانژ کلاب امپریال که جزئیات آن را در بخش قبلی توضیح دادیم. تم پارک بالیوود همچنین دارای رستوران هایی است که غذا و خوراکی های هندی در آن ها سرو میشوند و فروشگاه هایی نیز دارد که میتوانید در آن پوشاک و سوغاتی های مخصوص کشور هند را تهیه کنید. میتوانید هنگام قدم زدن در ساحل از بنای مجلس «غرفه أم الشیف» نیز دیدن کنید. در ساحل رویایی قدم بزنید و غذاهایی از دریای مدیترانه را امتحان کنید. خیابان شادی: بیدلیل نیست که اسم این خیابان را شادی گذاشتهاند؛ چراکه هر کسی به آن قدم میگذارد، لبخند روی لبانش نقش میبندد. اگر به قایق سواری علاقمندید و در کنار آن میخواهید برگی از تاریخ را در دبی ورق بزنید، بی شک یکی از بهترین انتخابهای شما اسکله ابرا است. جاده شیخ زاید طولانیترین و مهمترین جاده در امارات متحده عربی است و از بسیاری از پروژههای شهری جدید بهویژه در امارات دبی و از منطقه جبل علی با امکانات صنعتی و تجاری میگذرد، آسمانخراشها در اطراف آن متراکم شدهاند، چه هتلهای پنج ستاره، چه مجتمعهای اداری تجاری و چه آپارتمان، و در کنار جاده مغازهها و بانکهای زیادی وجود دارد. جهت انجام این کار، باید به بزرگراه E11 بروید، سپس به خروجی 27 بپیچید، سپس جاده D59 را به سمت مرکز خرید ابن بطوطه دنبال کنید. یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی که در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید، آکواریوم دبی است.

با توجه به آب و هوای گرمسیری در دبی بهترین و البته گرانترین زمان سفر به دبی در ماههای آذر تا اوایل فروردین است. با حضور در کلاس یوگا در کنار آکواریوم معروف هتل آتلانتیس، از هیاهوی زندگی شهری دور خواهید شد. برج العرب یکی از معروف ترین نمادهای دبی است که به عنوان بهترین هتل دنیا نیز شناخته می شود. فوارههای بلند آن و پرتو نورافکن چراغهایش در هنگام غروب همه باهم تابلویی قشنگ را به نمایش میگذارد و در ذهن حک می کند. دهکده دبی، شهرکی است که مانند یک جشنواره ی دائمی در دبی است که تمامی رسوم و رسومات و فرهنگ کشور های دیگر را به نمایش گذاشته است و به همین دلیل است که به این نام مرسوم شده است. در این آکواریوم، موجوداتی مانند ماهی هامور عظیمالجثه، دلقک ماهیها، مارماهیها، مجموعهای از کوسهها، ماهیهای رنگارنگ و… در توصیف شهر دبی از بالای این برج می توان چنین گفت؛ دیدن آسمان خراشهای مدرن، در بین شنزارهای رنگارنگ با هارمونی رنگ های طبیعی در بین اقیانوس بی کران بسیار زیباست. همچنین لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند ضمن مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، با مراکز فروش عمده انواع پارچه کیلویی در تهران نیز آشنا شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. ساحل باز (Open Beach) که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است در منطقهی جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد از معروف ترین مساجد شهر دبی است و شامل یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر، دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار مجلل و بی نظیر است؛ مسجدی که نمونه ای از معماری نوین و مدرن محسوب میشود. بی شک، تماشای این شهر کویری، از این زاویه و ارتفاع برای شما یک منظره و افق شهری زیبا به ارمغان میآورد.

همین طور این مسیر فرصتی عالی برای دیدن برج های سر به فلک کشیده ی دبی است که در همه جای جهان زبان زد مردمان مختلف می باشد و در مسیر قایق های اسکله ابرا همچنین می توانید بهترین عکس ها را از زاویه پایین از این شهر مرتفع و زیبا بگیرید و برای همیشه به یادگار از این تجربه ی لذت بخش به همراه داشته باشید. یکی از بهترین ویژگیهای این پیستها توجه به سطح دشواری، زاویه شیب، تندی پیچها، ارتفاع و طول مسیر است. این برج رصد، كه به شکل يك قاب عکس است ، شما را تا عرشه آسمان در ارتفاع ۱۵۰ متری از زمين مىبرد تا مناظر پانوراما از سراسر شهر را ببینید، و گالریهایی دارد که تاریخ دبی را به تصوير مىكشند. همچنین عکس هایی از قسمت های تاریخی دبی در این موزه وجود دارد. این قاب عکس فوقالعاده بزرگ با ارتفاع ۱۵۰ متر که بین محلههای قدیمی دبی در اطراف نهر و بخش مدرن شهر واقع شده، یکی از جدیدترین جاذبههای دبی است. چرخ و فلک چشم لندن: چشم لندن با ارتفاع ۱۳۵ متر در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد و تا مدتها عنوان بلندترین چرخ و فلک جهان را داشت. برج العرب در دبی هتلی به ارتفاع ۳۲۱ متر است که یکی از اصلیترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار میرود؛ هتلی که از منحصر به فردترین هتل های دنیا محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم برگرهای خوشمزهای که در این ساحل پخته میشوند را حتما امتحان کنید . رستوران زیر آب Ossiano که یک ستاره میشلن دریافت کرده، هر سال میزبان سورپرایزهای مختلف، از جمله پیشنهاد ازدواج زوجهاست. شما همچنین می توانید به وسیله ی تاکسی های دبی به این مکان دیدنی در دبی بیایید اما از آنجا که هزینه تاکسی گران است و اصلا به صرفه نیست به شما پیشنهاد میکنیم از وسایل عمومی دیگر که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید تا در هزینه های سفرتان هم صرفه جویی کنید.

بی شک اشتیاق خرید یکی از دلایل پررنگ سفر به دوبی محسوب می آید. اگر قصد سفر به دبی را دارید و یا دلتان می خواهد که اطلاعاتی راجع به این شهر جذاب کسب کنید لازم است که راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید. مسجد های تاریخی به عنوان مکان های گردشگری به شمار می آیند و این موضوع نیز درباره دبی صدق می کند. سرسره های کوچک و مهیج برای کودکان، وسایل بازی متنوع، رستوران و کافه از جمله امکانات این پارک آبی به شمار می آیند. مساحت دریاچه مصنوعی برج خلیفه بیش تر از ۱۲۰ هزار متر مربع بوده و آب نمای این دریاچه تنها از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ عصر روز های یکشنبه و چهارشنبه روشن می شود. روز خود را با صبحانه سلفسرویس شامل غذاهای عربی و آسیایی آغاز کنید و شبها بشقاب خود را با غذاهای بینالمللی از چین و هند گرفته تا ایتالیایی و فرانسوی پر کنید. دهکده جهانی در واقع یک پارک بزرگ فرهنگی با ۲۶ غرفه از ۸۰ فرهنگ است که با کنسرت ها، سوغاتی فروشیها، مراکز خرید و کارناوال های مختلف به یک جذابیت توریستی برای گردشگران تبدیل شده است، جایی که میتوانید با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شده و یادگاری های کوچکی از غرفه مخصوص هر کشور، تهیه کنید. یکی از زیباترین غرفههای قرار گرفته شده در دهکده جهانی دبی غرفه مخصوص کشور مصر میباشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و برگرفته از معماری مصر باستان میباشد. این دهکده دارای بناهای زیبا و منحصربهفردی است که بهعنوان نمادهای شهر دبی شناخته میشوند. وقتی صحبت از جلسات و رویدادهای شرکتی میشود، هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین گزینهها در این شهر است. در این مجموعه، ۱۱۸ تولید کننده و ۳۰ خرده فروش زیر یک سقف به عرضهی زیورآلات میپردازند.

بنای سیاره سبز به صورت یک ساختمان لوکس و نیمه شیشهای با سقف گنبدی شکل طراحی شده است که در زیر آن یک درخت ۲۵ متری مصنوعی و تنومند وجود دارد. بنای این ساختمان در دریا و روی یک جزیره مصنوعی در فاصله ۲۸۰ متری از ساحل خلیج فارس قرار دارد. این جزایر رابط ساحل امارات متحده عربی در خلیج فارس هستند. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم سفر زیبای خود را به امارات متحده عربی با رفتن به اسکله ابرا دبی آغاز کنید. این اسکله منطقهای تاریخی در دبی است که تعداد زیادی قایق چوبی در آن دیده میشود و به همین دلیل به یکی از نقاط دیدنی دبی تبدیل شده است. اما شاید ندانیم که صدای آب تداعی کنندهی زمان جنینی در شکم مادرمان است و به همین دلیل بصورت ناخود آگاه باعث آرامش روح و جسم میشود. اما جاهای دیدنی دبی کجاست؟ اما به جز برج های سر از آسمان برآورده، دبی جاهای دیدنی دیگری نیز دارد که شاید خیلی از گردشگران از وجود آنها خبر هم نداشته باشند. برنامه های ساختاری دیگری نیز به جزایر پالم اضافه شد؛ که می توان به تعداد زیادی مراکز مسکونی، تفریحی در آن اشاره کرد. به هر حال ، قیمت آن نیز به هیچ وجه آنطور که در نگاه اول به نظر می رسد پایین نیست. پس به هیچ وجه اولین تم پارک بالیوودی در جهان را از دست ندهید!

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی بالغ بر 13000 نماینده از سراسر جهان حضور می یابند. این موزه در واقع به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید. اسکله ابرا در خیابان A3 در بور، جنوبیترین قسمت رود دوبی قرار دارد. شهر دبی در جنوب کشور ایران و حاشیه خلیجفارس قرار دارد. این شهر مردمی با فرهنگ های متفاوت دارد و هیچ وقت در آن احساس غربت نخواهید کرد. گرین پلنت یا سیاره سبز یکی از جاذبه های گردشگری بسیار جالب توجه در دبی است. در یک فضای خیرهکننده مرمرین یا فضای باز در تراس بنشینید و مزههای سنتی، پیشغذاهای خوشمزه، گوشتهای کبابی و دسرهای کلاسیک لبنانی را بچشید. این سوئیت بزرگترین تراس در سوئیتهای این هتل را دارد. مسیر دوچرخهسواری جداگانهای وجود دارد که دور دریاچه میچرخد، اگر هم ناگهانى تصميم به دوچرخهسوارى گرفتيد، دفتر کرایه دوچرخه پارک البرشا پوند، به شما دوچرخههاى عادى، الکترونیکی، و کارت اجاره خواهد داد. آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدککش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند.این مجموعه دارای … این پارک در اصل قسمتی از مجموعه تفریحی آتلانتیس است. در این کابین که مساحت آن هم بزرگتر است، میز و صندلی هایی قرار دارد که میتوانید در آن از نوشیدنی و دیگر امکانات موردنظرتان استفاده کنید. همچنین در فست فود گوردون رمزی میتوانید انواع پیتزاها و نوشیدنیها را امتحان کنید. ۳ رستوران ستاره میشلنی که توسط سرآشپزهای مشهوری چون «گوردون رمزی» و «نوبو ماتسوهیسا» اداره میشود و همچنین یک رستوران زیر آب که سوپرایزهای هیجانانگیزی برای مهمانان دارد. قبل از تونل آکواریوم باغ وحش زیرآبی را خواهید دید که دو بخش دارد در یک بخش کروکودیل غول پیکر 40 ساله با 750 کیلوگرم وزن و 5 متر طول و در بخش دیگر جانداران بومی امارات مانند جغد، مار، خفاش و غیره برای بازدید قرار دارند.

مانند آب جاری شوید! در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با مکان های دیدنی دبی آشنا شوید. هتل لگولند دبی افتتاحی دیگر در پارک ها و استراحت های دبی است. سه پارک تفریحی مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت، موشن گیت، لگولند و پارک بالیوود هستند. اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید آن را یک مرکز تفریحی خانوادگی و مجموعه سینمایی کامل بنامیم. در انتها باید بگوییم شهر دبی، جذابیتهای زیادی برای عرضه کردن دارد و بیآنکه شما را نااُمید کند، بهترین تفریحات را برایتان ارائه خواهد کرد. ❗️یک برج نزدیک ایستگاه اتوبوس سبخه و ابتدای بازار مرشد نیز وجود دارد که موبایل فروشی های زیادی در ان وجود دارد و در طبقات بالای این برج و در طبقه پایین و پشت این برج در کوچه نیز موبایل فروشهای تک و عمده وجود دارند که اکثر ایرانیها این برج را نمیشناسند. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که علاوه بر صدها فروشگاه و رستوران، این پیست اسکی را نیز در خود گنجانده است. این رستوران، غذاهایی با گوشت گاو و غذاهای دریایی سرو میکند و بهدلیل انبار شراب گسترده خود، معروف است. در این رستوران، غذاهای نوآورانه و کوکتلهای فوقالعادهای سرو میشود که با انواع طعمهای سنتی کانتونی و تکنیکهای معاصر ادغام شدهاند. همچنین کلاب ساحلی White با یک استخر بینهایت اینستاگرامی و یک رستوران شیک از شما استقبال میکند.

Hakkasan، یک رستوران با ستاره میشلن است که محبوبیت بسیاری میان مهمانان هتل آتلانتیس دبی دارد. از آنجایی که ایرانیها در سراسر جهان حضور پررنگی دارند، در شهر دبی نیز رستورانهای ایرانی فعالیت میکنند و شما میتوانید با حضور در فضای دوستانه و سنتی این رستوران با سینیهای بزرگ کباب کوبیده از خود پذیرایی کنید. نوبو یک رستوران ژاپنی-پرویی با شهرت جهانی است که با سرو انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیها و بهترین سوشی و ساشیمیهای جهان و البته ماهی کاد سیاه مخصوص سرآشپز مشهور «نوبو ماتسوهیسا» از شما پذیرایی خواهد کرد. در این هتل، گزینههای بسیاری برای سرو غذا و نوشیدنی وجود دارد؛ تیمی متشکل از بیش از ۴۰۰ سرآشپز برای سرو بیش از ۱۵ هزار وعده غذایی در روز در سراسر این ریزورت فعالیت میکنند. گوردون رمزی، سرآشپز بریتانیایی این رستوران معروف است که بهدلیل رستورانها، نویسندگی و نمایشهای تلویزیونی خود شهرت دارد. از میان سرسره و استخرهای متعدد این پارک، می توان از استخر معروف زیگورات نام برد که در مرکز آن جای گرفته است. بستیکه نام محلهای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی است که به آن منطقه «الفهیدی» هم گفته میشود؛ محلهای که در امارات متحده عربی از بسیاری بناهای موجود قدیمیتر است. مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان اولین رئیس جمهور امارات متحده عربی بود. نتیجه این شد که در سال ۲۰۱۰ بلندترین برج جهان با حضور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم افتتاح گردید. این پارک روباز، امکان سرد و گرم کردن آب در همه فصلها، انواع سرسرهها، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از آمریکا توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. طول برج ۸۲۹ متر بوده و بلندترین ساختمان دنیا محسوب میشود. در این دهکده که یکی از بهترین تفریحات دبی است، 26 ساختمان مختلف از کشور های متفاوت بنا شده که نمایش های فرهنگی را اجرا می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 204
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 829
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5012
  • بازدید ماه : 25375
  • بازدید سال : 122815
  • بازدید کلی : 385065
  • کدهای اختصاصی