loading...

شهد

بازدید : 246
پنجشنبه 5 بهمن 1402 زمان : 22:35


صاحبان سالن اغلب موقعیت هایی را در محل خود استخدام می کنند. برخی از کارشناسان بر این باورند که این عمل به شما امکان می دهد تا یک تجارت موجود را موفق کنید، زیرا ایجاد روابط با کارمندان را آسان تر می کند. اما آیا واقعاً اجاره محل کار در سالن زیبایی خوب است؟ البته این وضعیت دارای جنبه های منفی است: حضور کارمندی که هیچ مسئولیتی در شرکت ندارد و می تواند هر طور که می خواهد کار کند همیشه خطرناک است. مزایای واقعی استخدام کارمند سالن زیبایی چیست؟ چه مشکلاتی در این مورد ممکن است ایجاد شود و چگونه از آنها اجتناب کنیم؟

استخدام محل کار در سالن زیبایی چه ویژگی هایی دارد؟

ماهیت اجاره محل کار در سالن زیبایی به شرح زیر است: مدیر شرایط مادی را برای ارائه خدمات به متخصص خارجی ارائه می دهد: محل، تجهیزات و غیره. برای این کار، مالک از مستاجر هزینه ای دریافت می کند که پورسانت است. درصد بهره یا مبلغ اعلام شده اجاره هر مدت با توافق طرفین از یک ساعت یا یک روز تا یک ماه می باشد.

استخدام در یک سالن زیبایی می تواند برای یک حرفه ای در حال رشد بسیار مفید باشد. شما نباید اتاق بزرگی را که به طور کامل از آن استفاده نخواهید کرد اجاره کنید، بلکه باید مبلغ نسبتاً زیادی برای آن بپردازید. صاحب بار چندین کارمند را اجاره می کند که هر کدام فضای کار خود را دارند.

لازم به یادآوری است که حداقل مساحت دفتر سالن زیبایی 6 متر مربع است. متر

این نوع اجاره همچنین در سایر موسسات با طراحی مشابه، به عنوان مثال، در آرایشگاه ها استفاده می شود. مانند یک کارگر در سالن زیبایی، آرایشگاه فقط به فضای کوچکی نیاز دارد، بنابراین کار در فضای اجاره ای بسیار مفید است.

تفاوت بین اجاره محل کار در سالن و اجاره یک موسسه کامل چیست؟

مزیت این عمل برای ارائه دهنده خدمات این است که اجاره محل کار در سالن زیبایی نه تنها محل و تجهیزات، بلکه فضای داخلی و شهرت موسسه را نیز فراهم می کند. اگر سالن قبلاً "تبلیغ" شده باشد و پایگاه مشخصی از مشتریان دائمی داشته باشد، این بر درآمد هر معلمی که در آنجا کار می کند تأثیر مثبت خواهد گذاشت. البته، اجاره یک سالن زیبایی از قبل محبوب، لذت ارزانی نیست. همچنین، همه حرفه ای ها آماده نیستند که به طور مستقل تمام جنبه های تجارت را اداره کنند. به همین دلیل است که بسیاری از آنها ترجیح می دهند فضا را اجاره کنند. چنین تصمیمی برای متخصصان در زمینه های مختلف از جمله آرایشگری، پدیکور و غیره بسیار منطقی است.

اجاره محل کار در سالن زیبایی بر اساس توافق مالک و استاد انجام می شود. این قرارداد حاوی اطلاعاتی در مورد بخشی از سالن است که متخصص مجاز به استفاده از آن است که چه تجهیزات حرفه ای در اختیار او قرار می گیرد. این توافقنامه مشخص می‌کند که چه کسی در خرید چیزهای زیبا نقش خواهد داشت (معمولاً این نقش توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود. مستاجرین)، جایی که مدیر شخص ثالث کار می‌کند، از سوی دیگر می‌توان از مکان مشتری استفاده کرد. یا باید این کار را انجام دهد. مشتری مالک آن است.

چه کسانی از اجاره محل کار در سالن زیبایی سود می برند؟

برای بسیاری از کارگران سالن، اجاره محل کار در یک سالن زیبایی یک جایگزین معقول برای گزینه های استاندارد مانند کار سفارشی یا ایجاد است. از خانه این زمانی استفاده می شود که مالک تمایل یا توانایی پذیرش شغلی را نداشته باشد، اما برای مسئولیت بزرگ و سرمایه گذاری های مالی مرتبط با شروع یک تجارت از صفر آماده نیست. با این حال، قبل از درخواست برای اجاره محل کار، باید بدانید که چگونه این روند توسط قانون تنظیم می شود، مالیات چگونه وصول می شود و غیره.

چگونه می توانم یک محل کار در سالن زیبایی اجاره کنم؟

گزینه 1. شامل روابط رسمی با کارکنان است.

در این صورت پرداخت مالیات بر درآمد و حق بیمه ضروری خواهد بود. این روش از نظر قانونی صحیح ترین است و موجر و مستاجر نمی توانند از الزامات مراجع نظارتی هراس داشته باشند. در اینجا نکته منفی برای مالکان تنها می تواند این باشد که مالک سطح بار مالیاتی را به او منتقل کند. با این حال، طرح اجاره محل کار در سالن زیبایی آنقدر راحت است که حتی کارمندان نیز با آن موافقت می کنند.

گزینه 2. این روش به معنای انعقاد رابطه قراردادی بین مالک و کارمند نیست. مالک فقط صندلی های آرایشگاه را بدون استخدام کارمند اجاره می کند. این گزینه طرفین را از پرداخت حق بیمه معاف می کند. محل کار به صورت رایگان با اجاره بها در اختیار کارمند قرار می گیرد.

اجاره ثابت برای موجر بیشتر از مستاجر سودمند است. با این سیستم صاحبخانه به موفقیت مالک، تعداد مشتریان و ... وابسته نیست و در عین حال همیشه سود می برد. برای معلمان، اجاره یک فضای کار در بالا در سالن زیبایی یک خطر بزرگ است. به عنوان مثال، یک مستاجر هفته ای 3000 روپیه اجاره ثابت به صاحب سالن زیبایی می پردازد. اگر در یک هفته 7000 روبل و در هفته دوم 10000 روبل درآمد داشته باشد، پس از پرداخت نیمی از اجاره بها، سود او 11000 روبل می شود. اما در هفته سوم اگر معلم مریض باشد و نتواند خدمات بدهد بلافاصله قرمز می شود چون باید کرایه خانه را پرداخت کند. در عین حال ، برای مالک مهم نیست که از منطقه اجاره شده استفاده می شود یا خیر - او هنوز اجاره مقرر را دریافت می کند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی: مزایا و معایب برای هر دو طرف

وکلا

منابع درآمد غیرفعال

فرصت تبدیل مشتری

در هزینه های تبلیغات صرفه جویی کنید و ابزار و لوازم جانبی بخرید. در عین حال، باید به خاطر داشت که توزیع هزینه های ثابت برای حقوق کارگران متخصص و سایر کارگران، خرید لوازم پزشکی لازم، تعمیرات، تعمیر تجهیزات و غیره. کارآفرینان در سالن زیبایی همیشه آماده نیستند. حداقل بخشی از این هزینه های معقول را تقبل کند.

آموزش پرسنل مشکلی ندارد.

نیازی به شمردن نیست این باعث صرفه جویی در زمان می شود. اگر برنامه کاری چنین مدیری را بر اساس حسابداری حمایت کنیم، 22 روز در ماه و 8 ساعت است، زمان کار او 176 ساعت است که تنها 6 درصد آن در حسابداری استفاده می شود. در زمان صرفه جویی می شود به دلیل عدم نظم و انضباط کار (از 15 تا 20 دقیقه در روز) و خلاقیت (3-4 ساعت در ماه). بنابراین، اجاره محل کار در سالن زیبایی به شما این امکان را می دهد که هر ماه یک روز کاری از مدیر را آزاد کنید.

ایجاد نیروی کار ماهر.

معایب اجاره فضای کاری برای صاحبان:

عدم پاسخگویی کارکنان

خطر نادیده گرفتن مکان، تجهیزات و غیره

احتمال سرقت منتفی نیست.

اجاره محل کار در سالن زیبایی یک طرح رایگان برای پادشاه ارائه می دهد که می تواند بر کارایی کار و حتی تصویر سالن تأثیر منفی بگذارد. شرایط اجاره به این معنی است که کارمند می تواند هر وقت که بخواهد بیاید و برود، تعطیلات خود را برنامه ریزی کند و در مورد زمان و ساعتی که به سر کار می رود هیچ نظری به صاحبخانه نداشته باشد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که مشتریانی که از یک سالن زیبایی بازدید می کنند، پادشاهی در آنجا پیدا نکنند. آزادی عمل کارمند به او اجازه می دهد تا حقوق مشتریان را زیر پا بگذارد و مطابق با منافع خود عمل کند. در عین حال، این صاحب سالن زیبایی است که ضرر می کند زیرا نظر منفی بسیاری از افراد را مجبور می کند از محل تأسیس او عبور کنند.

روابط رقابتی تهاجمی بین مستاجرین.

خطر پرداخت نشدن برای اجاره محل کار. کارگران اغلب به دلیل شرایط شخصی، کمبود مشتری و غیره تمایلی به پرداخت ندارند.

در قالب پرداخت های روزانه، پادشاه فرصت فرار دارد، نه تنها سود می برد، بلکه مثلاً کالاهای شکسته را نیز می گیرد. همانطور که در بخش های قبل، آزادی معلم می تواند منجر به پیامدهای منفی برای معلمان شود.

اجاره محل کار در یک ساختمان زیبا که متعلق به مالک است منجر به این واقعیت می شود که سایر کارمندان مشتریان خود را از دست می دهند. دلیل آن توصیه کارشناسانی است که مشتریان را به دوستانی که خدمات سالن را در خانه ارائه می دهند ارجاع می دهند. مثلاً یک فضای کار در سالن زیبایی را به یک آرایشگر اجاره می دهید و از او اجاره می گیرید. اما این بار، هنرمند سالن شما شغل خود را از دست می دهد، زیرا مستاجر بزرگ مهمانان را به آرایشگاه های دیگر دوست خود فرستاده است.

کارمندان شما ممکن است به فکر تغییر به سیستم اجاره باشند.

اجاره یک فضای اداری در سالن زیبایی نسبت به یک پیمانکار تمام وقت که برای همان حرفه ای کار می کند برای صاحبخانه سود کمتری دارد.

نمی توان به درستی بر کارکنانی که محل کار را اجاره می کنند نظارت کرد و این امر مانع توسعه کسب و کار می شود.

استاد مسئولیتی در قبال کیفیت کار خود ندارد اما مشتریان ناراضی می توانند با صاحب سالن زیبایی اختلاف نظر داشته باشند.

استاد می تواند قیمت های مختلفی را برای گروه های مختلف مشتریان تعیین کند که بر تصویر کل سالن تأثیر منفی می گذارد. همانطور که می دانید بسیاری از آرایشگران و سایر کارگران سالن با هزینه ای ناچیز برای دوستان خود شروع به کار می کنند. و وقتی یک پایگاه مشتری ایجاد می شود و مالک آن شهرت پیدا می کند، طبیعتاً قیمت ها را افزایش می دهد. در عین حال می تواند با قیمت پایین به دوستان خود خدمات رسانی کند. اگر سایر مشتریان سالن زیبایی از این وضعیت اطلاع داشته باشند، مطمئناً از تفاوت قیمت راضی نخواهند بود و حتی ممکن است به دلیل نظرات بدی که دریافت کرده اند، سالن را تغییر دهند.

در صورت استخدام خدمات در سالن، هر استادی قیمت، تخفیف و تبلیغات مخصوص به خود را خواهد داشت که برای همه خدمات اعمال نمی شود. در هر صورت، همه اینها تأثیر منفی خواهد داشت. اگر سالن زیبایی طبق استراتژی کار کند، حفظ تصویر آسان است.

اجاره فضای کار در سالن زیبایی می تواند باعث عدم فعالیت کارکنان و اختلال در برنامه های موجود شود.

مشکل دیگر ممکن است این باشد که خود مستاجر تمام وجوه لازم را با صاحبخانه خریداری می کند. این باعث ایجاد تفاوت بین محصولات و لوازم آرایشی مورد استفاده توسط مالک شخص ثالث، سالن زیبایی می شود.

استخدام شغل معلمان را در موقعیت نابرابر قرار می دهد. کارکنان سالن از قوانین کلی در مورد برنامه کاری، قیمت ها، تخفیف ها، کیفیت خدمات و غیره پیروی می کنند. کارشناسان شخص ثالث می توانند استراتژی های خود را مستقل از مدیران سالن ایجاد کنند. او حق دارد قیمت خود را تعیین کند. هر زمان خواستید سر کار بیایید در انتخاب مواد و غیره آزاد هستید. و اگر به دلایلی استراتژی پروفسور بیشتر با سلیقه مصرف کننده مطابقت داشته باشد تا مشتریان سالن، کاهش پیدا می کند.

انزوای مستاجر اغلب مشکلاتی را با مقامات نظارتی صاحبخانه ایجاد می کند، جایی که مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده ناراضی هستند. این امکان پذیر است زیرا صاحب سالن نمی تواند کار یک استاد شخص ثالث را کنترل کند. اما در عین حال به دلیل خدمات بی کیفیت در سالن زیبایی امکان دریافت جریمه اداری یا کیفری را نیز دارد.

با توجه به مشکلات ذکر شده در بالا که منجر به کار مشترک استادان سالن و افراد خارجی می شود، اکنون اجاره محل کار در سالن زیبایی به یک نوع خدمات جداگانه تبدیل می شود: فضاهایی ایجاد می شود که فقط استادکاران در آن کار می کنند. این شیوه ارائه خدمات با خدمات سالن ها متفاوت است و شامل آرایشگاه ها، آرایشگران و ... می شود. بیشتر شبیه فضای کار مشترک است.

طرفداران اجاره فضای کلاس برای معلمان:

امکان تعیین قیمت مشخص بدون درج قرارداد اجاره.

آزادی در انتخاب لوازم آرایشی.

داشتن یک محل کار که در آن می توانید به مشتریانی که نمی خواهند در خانه خدمات دریافت کنند خدمات ارائه دهید.

اجاره محل کار در سالن زیبایی به مالک این امکان را می دهد که به طور مستقل ساعات کاری خود را برنامه ریزی کند و مشتریان را ثبت کند.

عدم کنترل

خروج مشتری

دلیل اصلی اینکه افراد تجاری ترجیح می دهند محل کار را برای کار قراردادی اجاره کنند، فرصت کسب درآمد بیشتر است. این امر به ویژه در مورد خدماتی صادق است که بخش قابل توجهی از درآمد برای چیزهای گران قیمت خرج نمی شود. به عنوان یک قاعده، هزینه یک کارمند سالن حدود 35٪ از هزینه خدمات است. همچنین فراموش نکنید که مالیات بر درآمد از این مبلغ کسر می شود. می توان گفت درآمد یک معلم انفرادی حتی بدون اجاره بها می تواند بسیار بیشتر باشد. بنابراین ، از هزار روبل به دست آمده ، کارمند سالن زیبایی فقط حدود 350 روبل دریافت می کند و صنعتگر شخص ثالث کل مبلغ را برای خود می گیرد و فقط 150-200 روبل برای اجاره باقی می گذارد.

معایب اجاره فضای سالن زیبایی برای معلمان:

تعداد کمی از سالن های زیبایی شغل استخدام می کنند.

در صورت استفاده از فضای ارائه شده یا داشتن مشتری، اجاره از مالک دریافت می شود.

شما باید جنبه مالی کسب و کار خود را کنترل کنید: سوابق سود را نگه دارید، مالیات را به موقع بپردازید. مسئول همه اینها استاد اجاره مکان در سالن زیبایی، اداره مالیات و سایر ارگان هاست.

رقابت با تولیدکنندگان دیگری که می توانند بیشتر، قیمت های کمتری ارائه دهند و مشتریان را فریب دهند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی پتانسیل تبلیغات عالی را محدود می کند.

اجناس مورد نیاز با پول خودتان خریداری می شود.

ممکن است کمیت و کیفیت سکه های فروخته شده محدود باشد.

خود پروفسور مشغول ثبت سوابق مشتریانش است.

سالن های زیبایی استادان شخص ثالث را آموزش نمی دهند و خود متخصصان همیشه بودجه لازم برای این کار را ندارند.

حسابداری مستقل

استخدام کار در سالن زیبایی چگونه قانونی است؟

اگر می خواهید مکانی را برای کار اجاره کنید، باید بین سالن زیبایی و صاحبخانه توافق شود. این شما را از اختلافات ملکی و مسائل مربوط به IFTS نجات می دهد

برای اجاره محل کار در سالن زیبایی یا کارگاه، استاد باید یک کارآفرین فردی باشد. تنها در این صورت است که می توانید به صورت مستقل خدمات حقوقی ارائه دهید و تمامی مشکلات مربوط به پرداخت مالیات و بیمه را حل کنید.

اگر سالن دارای مجوز پزشکی باشد، این به استاد حق ارائه چنین خدماتی را بدون مجوز نمی دهد.

اگر کار در سیستم UTII (یا PSN) انجام می شود، باید به سیستم مالیاتی ساده یا OSNO متصل شوید و اجاره صندلی را آماده کنید. این برای محاسبه مزایای مختلف ضروری است.

اگر یک

طرفداران اجاره فضای کلاس برای معلمان:

امکان تعیین قیمت مشخص بدون درج قرارداد اجاره.

آزادی در انتخاب لوازم آرایشی.

داشتن یک محل کار که در آن می توانید به مشتریانی که نمی خواهند در خانه خدمات دریافت کنند خدمات ارائه دهید.

اجاره محل کار در سالن زیبایی به مالک این امکان را می دهد که به طور مستقل ساعات کاری خود را برنامه ریزی کند و مشتریان را ثبت کند.

عدم کنترل

خروج مشتری

دلیل اصلی اینکه افراد تجاری ترجیح می دهند محل کار را برای کار قراردادی اجاره کنند، فرصت کسب درآمد بیشتر است. این امر به ویژه در مورد خدماتی صادق است که بخش قابل توجهی از درآمد برای چیزهای گران قیمت خرج نمی شود. به عنوان یک قاعده، هزینه یک کارمند سالن حدود 35٪ از هزینه خدمات است. همچنین فراموش نکنید که مالیات بر درآمد از این مبلغ کسر می شود. می توان گفت درآمد یک معلم انفرادی حتی بدون اجاره بها می تواند بسیار بیشتر باشد. بنابراین ، از هزار روبل به دست آمده ، کارمند سالن زیبایی فقط حدود 350 روبل دریافت می کند و صنعتگر شخص ثالث کل مبلغ را برای خود می گیرد و فقط 150-200 روبل برای اجاره باقی می گذارد.

معایب اجاره فضای سالن زیبایی برای معلمان:

تعداد کمی از سالن های زیبایی شغل استخدام می کنند.

در صورت استفاده از فضای ارائه شده یا داشتن مشتری، اجاره از مالک دریافت می شود.

شما باید جنبه مالی کسب و کار خود را کنترل کنید: سوابق سود را نگه دارید، مالیات را به موقع بپردازید. مسئول همه اینها استاد اجاره مکان در سالن زیبایی، اداره مالیات و سایر ارگان هاست.

رقابت با تولیدکنندگان دیگری که می توانند بیشتر، قیمت های کمتری ارائه دهند و مشتریان را فریب دهند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی پتانسیل تبلیغات عالی را محدود می کند.

اجناس مورد نیاز با پول خودتان خریداری می شود.

ممکن است کمیت و کیفیت سکه های فروخته شده محدود باشد.

خود پروفسور مشغول ثبت سوابق مشتریانش است.

سالن های زیبایی استادان شخص ثالث را آموزش نمی دهند و خود متخصصان همیشه بودجه لازم برای این کار را ندارند.

حسابداری مستقل

استخدام کار در سالن زیبایی چگونه قانونی است؟

اگر می خواهید مکانی را برای کار اجاره کنید، باید بین سالن زیبایی و صاحبخانه توافق شود. این شما را از اختلافات ملکی و مسائل مربوط به IFTS نجات می دهد

برای اجاره محل کار در سالن زیبایی یا کارگاه، استاد باید یک کارآفرین فردی باشد. تنها در این صورت است که می توانید به صورت مستقل خدمات حقوقی ارائه دهید و تمامی مشکلات مربوط به پرداخت مالیات و بیمه را حل کنید.

اگر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس دارای مجوز پزشکی باشد، این به استاد حق ارائه چنین خدماتی را بدون مجوز نمی دهد.

اگر کار در سیستم UTII (یا PSN) انجام می شود، باید به سیستم مالیاتی ساده یا OSNO متصل شوید و اجاره صندلی را آماده کنید. این برای محاسبه مزایای مختلف ضروری است.

اگر یک سالن زیبایی پرسنل خود را نگهداری کند و فضا را به طور همزمان اجاره کند، ممکن است صاحب آن دچار مشکل شود. ایجاد یک وب سایت شخصی برای هر کارآفرین در صنعت زیبایی برای هر دو طرف آسان تر است.

زمانی که اجاره محل کار در سالن بدون توافق رسمی بین مالک و مالک، یعنی با توافق شفاهی انجام می شود، روند گسترده ای وجود دارد. یک سرکارگر می تواند با شرایطی مشابه با افراد دارای قرارداد کار کار کند، اما به طور مستقل تمام مشکلات مربوط به خدمات خود را حل می کند و فقط برای فضایی که در اختیار صاحب مؤسسه قرار می گیرد، دستمزد دریافت می کند. این وضعیت بسیار خطرناک است.

مشکلات ممکن است پس از انجام بازرسی اضطراری به درخواست یکی از مشتریان شروع شود. در شرایط تایید باید دلایل استخدام کارکنان این سالن زیبایی (قراردادهای مختلف اعم از قراردادهای استخدامی و اجاره ای) را ذکر کنید. اگر این رابطه طبق قانون رسمیت نداشته باشد، هم درآمد مالک ساختمان و هم فعالیت ارائه دهنده خدمات غیرقانونی تلقی می شود. این نیز منجر به مجازات می شود. همچنین عدم وجود سندی مبنی بر اینکه تاجر محل کار خود را اجاره کرده است به این معنی است که وی نمی تواند بابت مال خسارت دیده وجه دریافت کند.

بنابراین اجاره تضمین می کند که اگر سرکارگر در حین استفاده از فضای کار به چیزی آسیب برساند، طبق قانون مسئولیت مالی بر عهده وی خواهد بود. یک سند رسمی همچنین به سالن زیبایی کمک می کند تا از مشکلات با مقامات نظارتی جلوگیری کند.

پرسنل خود را نگهداری کند و فضا را به طور همزمان اجاره کند، ممکن است صاحب آن دچار مشکل شود. ایجاد یک وب سایت شخصی برای هر کارآفرین در صنعت زیبایی برای هر دو طرف آسان تر است.


زمانی که اجاره محل کار در سالن بدون توافق رسمی بین مالک و مالک، یعنی با توافق شفاهی انجام می شود، روند گسترده ای وجود دارد. یک سرکارگر می تواند با شرایطی مشابه با افراد دارای قرارداد کار کار کند، اما به طور مستقل تمام مشکلات مربوط به خدمات خود را حل می کند و فقط برای فضایی که در اختیار صاحب مؤسسه قرار می گیرد، دستمزد دریافت می کند. این وضعیت بسیار خطرناک است.

مشکلات ممکن است پس از انجام بازرسی اضطراری به درخواست یکی از مشتریان شروع شود. در شرایط تایید باید دلایل استخدام کارکنان این سالن زیبایی (قراردادهای مختلف اعم از قراردادهای استخدامی و اجاره ای) را ذکر کنید. اگر این رابطه طبق قانون رسمیت نداشته باشد، هم درآمد مالک ساختمان و هم فعالیت ارائه دهنده خدمات غیرقانونی تلقی می شود. این نیز منجر به مجازات می شود. همچنین عدم وجود سندی مبنی بر اینکه تاجر محل کار خود را اجاره کرده است به این معنی است که وی نمی تواند بابت مال خسارت دیده وجه دریافت کند.

بنابراین اجاره تضمین می کند که اگر سرکارگر در حین استفاده از فضای کار به چیزی آسیب برساند، طبق قانون مسئولیت مالی بر عهده وی خواهد بود. یک سند رسمی همچنین به سالن زیبایی کمک می کند تا از مشکلات با مقامات نظارتی جلوگیری کند.


صاحبان سالن اغلب موقعیت هایی را در محل خود استخدام می کنند. برخی از کارشناسان بر این باورند که این عمل به شما امکان می دهد تا یک تجارت موجود را موفق کنید، زیرا ایجاد روابط با کارمندان را آسان تر می کند. اما آیا واقعاً اجاره محل کار در سالن زیبایی خوب است؟ البته این وضعیت دارای جنبه های منفی است: حضور کارمندی که هیچ مسئولیتی در شرکت ندارد و می تواند هر طور که می خواهد کار کند همیشه خطرناک است. مزایای واقعی استخدام کارمند سالن زیبایی چیست؟ چه مشکلاتی در این مورد ممکن است ایجاد شود و چگونه از آنها اجتناب کنیم؟

استخدام محل کار در سالن زیبایی چه ویژگی هایی دارد؟

ماهیت اجاره محل کار در سالن زیبایی به شرح زیر است: مدیر شرایط مادی را برای ارائه خدمات به متخصص خارجی ارائه می دهد: محل، تجهیزات و غیره. برای این کار، مالک از مستاجر هزینه ای دریافت می کند که پورسانت است. درصد بهره یا مبلغ اعلام شده اجاره هر مدت با توافق طرفین از یک ساعت یا یک روز تا یک ماه می باشد.

استخدام در یک سالن زیبایی می تواند برای یک حرفه ای در حال رشد بسیار مفید باشد. شما نباید اتاق بزرگی را که به طور کامل از آن استفاده نخواهید کرد اجاره کنید، بلکه باید مبلغ نسبتاً زیادی برای آن بپردازید. صاحب بار چندین کارمند را اجاره می کند که هر کدام فضای کار خود را دارند.

لازم به یادآوری است که حداقل مساحت دفتر سالن زیبایی 6 متر مربع است. متر

این نوع اجاره همچنین در سایر موسسات با طراحی مشابه، به عنوان مثال، در آرایشگاه ها استفاده می شود. مانند یک کارگر در سالن زیبایی، آرایشگاه فقط به فضای کوچکی نیاز دارد، بنابراین کار در فضای اجاره ای بسیار مفید است.

تفاوت بین اجاره محل کار در سالن و اجاره یک موسسه کامل چیست؟

مزیت این عمل برای ارائه دهنده خدمات این است که اجاره محل کار در سالن زیبایی نه تنها محل و تجهیزات، بلکه فضای داخلی و شهرت موسسه را نیز فراهم می کند. اگر سالن قبلاً "تبلیغ" شده باشد و پایگاه مشخصی از مشتریان دائمی داشته باشد، این بر درآمد هر معلمی که در آنجا کار می کند تأثیر مثبت خواهد گذاشت. البته، اجاره یک سالن زیبایی از قبل محبوب، لذت ارزانی نیست. همچنین، همه حرفه ای ها آماده نیستند که به طور مستقل تمام جنبه های تجارت را اداره کنند. به همین دلیل است که بسیاری از آنها ترجیح می دهند فضا را اجاره کنند. چنین تصمیمی برای متخصصان در زمینه های مختلف از جمله آرایشگری، پدیکور و غیره بسیار منطقی است.

اجاره محل کار در سالن زیبایی بر اساس توافق مالک و استاد انجام می شود. این قرارداد حاوی اطلاعاتی در مورد بخشی از سالن است که متخصص مجاز به استفاده از آن است که چه تجهیزات حرفه ای در اختیار او قرار می گیرد. این توافقنامه مشخص می‌کند که چه کسی در خرید چیزهای زیبا نقش خواهد داشت (معمولاً این نقش توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود. مستاجرین)، جایی که مدیر شخص ثالث کار می‌کند، از سوی دیگر می‌توان از مکان مشتری استفاده کرد. یا باید این کار را انجام دهد. مشتری مالک آن است.

چه کسانی از اجاره محل کار در سالن زیبایی سود می برند؟

برای بسیاری از کارگران سالن، اجاره محل کار در یک سالن زیبایی یک جایگزین معقول برای گزینه های استاندارد مانند کار سفارشی یا ایجاد است. از خانه این زمانی استفاده می شود که مالک تمایل یا توانایی پذیرش شغلی را نداشته باشد، اما برای مسئولیت بزرگ و سرمایه گذاری های مالی مرتبط با شروع یک تجارت از صفر آماده نیست. با این حال، قبل از درخواست برای اجاره محل کار، باید بدانید که چگونه این روند توسط قانون تنظیم می شود، مالیات چگونه وصول می شود و غیره.

چگونه می توانم یک محل کار در سالن زیبایی اجاره کنم؟

گزینه 1. شامل روابط رسمی با کارکنان است.

در این صورت پرداخت مالیات بر درآمد و حق بیمه ضروری خواهد بود. این روش از نظر قانونی صحیح ترین است و موجر و مستاجر نمی توانند از الزامات مراجع نظارتی هراس داشته باشند. در اینجا نکته منفی برای مالکان تنها می تواند این باشد که مالک سطح بار مالیاتی را به او منتقل کند. با این حال، طرح اجاره محل کار در سالن زیبایی آنقدر راحت است که حتی کارمندان نیز با آن موافقت می کنند.

گزینه 2. این روش به معنای انعقاد رابطه قراردادی بین مالک و کارمند نیست. مالک فقط صندلی های آرایشگاه را بدون استخدام کارمند اجاره می کند. این گزینه طرفین را از پرداخت حق بیمه معاف می کند. محل کار به صورت رایگان با اجاره بها در اختیار کارمند قرار می گیرد.

اجاره ثابت برای موجر بیشتر از مستاجر سودمند است. با این سیستم صاحبخانه به موفقیت مالک، تعداد مشتریان و ... وابسته نیست و در عین حال همیشه سود می برد. برای معلمان، اجاره یک فضای کار در بالا در سالن زیبایی یک خطر بزرگ است. به عنوان مثال، یک مستاجر هفته ای 3000 روپیه اجاره ثابت به صاحب سالن زیبایی می پردازد. اگر در یک هفته 7000 روبل و در هفته دوم 10000 روبل درآمد داشته باشد، پس از پرداخت نیمی از اجاره بها، سود او 11000 روبل می شود. اما در هفته سوم اگر معلم مریض باشد و نتواند خدمات بدهد بلافاصله قرمز می شود چون باید کرایه خانه را پرداخت کند. در عین حال ، برای مالک مهم نیست که از منطقه اجاره شده استفاده می شود یا خیر - او هنوز اجاره مقرر را دریافت می کند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی: مزایا و معایب برای هر دو طرف

وکلا

منابع درآمد غیرفعال

فرصت تبدیل مشتری

در هزینه های تبلیغات صرفه جویی کنید و ابزار و لوازم جانبی بخرید. در عین حال، باید به خاطر داشت که توزیع هزینه های ثابت برای حقوق کارگران متخصص و سایر کارگران، خرید لوازم پزشکی لازم، تعمیرات، تعمیر تجهیزات و غیره. کارآفرینان در سالن زیبایی همیشه آماده نیستند. حداقل بخشی از این هزینه های معقول را تقبل کند.

آموزش پرسنل مشکلی ندارد.

نیازی به شمردن نیست این باعث صرفه جویی در زمان می شود. اگر برنامه کاری چنین مدیری را بر اساس حسابداری حمایت کنیم، 22 روز در ماه و 8 ساعت است، زمان کار او 176 ساعت است که تنها 6 درصد آن در حسابداری استفاده می شود. در زمان صرفه جویی می شود به دلیل عدم نظم و انضباط کار (از 15 تا 20 دقیقه در روز) و خلاقیت (3-4 ساعت در ماه). بنابراین، اجاره محل کار در سالن زیبایی به شما این امکان را می دهد که هر ماه یک روز کاری از مدیر را آزاد کنید.

ایجاد نیروی کار ماهر.

معایب اجاره فضای کاری برای صاحبان:

عدم پاسخگویی کارکنان

خطر نادیده گرفتن مکان، تجهیزات و غیره

احتمال سرقت منتفی نیست.

اجاره محل کار در سالن زیبایی یک طرح رایگان برای پادشاه ارائه می دهد که می تواند بر کارایی کار و حتی تصویر سالن تأثیر منفی بگذارد. شرایط اجاره به این معنی است که کارمند می تواند هر وقت که بخواهد بیاید و برود، تعطیلات خود را برنامه ریزی کند و در مورد زمان و ساعتی که به سر کار می رود هیچ نظری به صاحبخانه نداشته باشد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که مشتریانی که از یک سالن زیبایی بازدید می کنند، پادشاهی در آنجا پیدا نکنند. آزادی عمل کارمند به او اجازه می دهد تا حقوق مشتریان را زیر پا بگذارد و مطابق با منافع خود عمل کند. در عین حال، این صاحب سالن زیبایی است که ضرر می کند زیرا نظر منفی بسیاری از افراد را مجبور می کند از محل تأسیس او عبور کنند.

روابط رقابتی تهاجمی بین مستاجرین.

خطر پرداخت نشدن برای اجاره محل کار. کارگران اغلب به دلیل شرایط شخصی، کمبود مشتری و غیره تمایلی به پرداخت ندارند.

در قالب پرداخت های روزانه، پادشاه فرصت فرار دارد، نه تنها سود می برد، بلکه مثلاً کالاهای شکسته را نیز می گیرد. همانطور که در بخش های قبل، آزادی معلم می تواند منجر به پیامدهای منفی برای معلمان شود.

اجاره محل کار در یک ساختمان زیبا که متعلق به مالک است منجر به این واقعیت می شود که سایر کارمندان مشتریان خود را از دست می دهند. دلیل آن توصیه کارشناسانی است که مشتریان را به دوستانی که خدمات سالن را در خانه ارائه می دهند ارجاع می دهند. مثلاً یک فضای کار در سالن زیبایی را به یک آرایشگر اجاره می دهید و از او اجاره می گیرید. اما این بار، هنرمند سالن شما شغل خود را از دست می دهد، زیرا مستاجر بزرگ مهمانان را به آرایشگاه های دیگر دوست خود فرستاده است.

کارمندان شما ممکن است به فکر تغییر به سیستم اجاره باشند.

اجاره یک فضای اداری در سالن زیبایی نسبت به یک پیمانکار تمام وقت که برای همان حرفه ای کار می کند برای صاحبخانه سود کمتری دارد.

نمی توان به درستی بر کارکنانی که محل کار را اجاره می کنند نظارت کرد و این امر مانع توسعه کسب و کار می شود.

استاد مسئولیتی در قبال کیفیت کار خود ندارد اما مشتریان ناراضی می توانند با صاحب سالن زیبایی اختلاف نظر داشته باشند.

استاد می تواند قیمت های مختلفی را برای گروه های مختلف مشتریان تعیین کند که بر تصویر کل سالن تأثیر منفی می گذارد. همانطور که می دانید بسیاری از آرایشگران و سایر کارگران سالن با هزینه ای ناچیز برای دوستان خود شروع به کار می کنند. و وقتی یک پایگاه مشتری ایجاد می شود و مالک آن شهرت پیدا می کند، طبیعتاً قیمت ها را افزایش می دهد. در عین حال می تواند با قیمت پایین به دوستان خود خدمات رسانی کند. اگر سایر مشتریان سالن زیبایی از این وضعیت اطلاع داشته باشند، مطمئناً از تفاوت قیمت راضی نخواهند بود و حتی ممکن است به دلیل نظرات بدی که دریافت کرده اند، سالن را تغییر دهند.

در صورت استخدام خدمات در سالن، هر استادی قیمت، تخفیف و تبلیغات مخصوص به خود را خواهد داشت که برای همه خدمات اعمال نمی شود. در هر صورت، همه اینها تأثیر منفی خواهد داشت. اگر سالن زیبایی طبق استراتژی کار کند، حفظ تصویر آسان است.

اجاره فضای کار در سالن زیبایی می تواند باعث عدم فعالیت کارکنان و اختلال در برنامه های موجود شود.

مشکل دیگر ممکن است این باشد که خود مستاجر تمام وجوه لازم را با صاحبخانه خریداری می کند. این باعث ایجاد تفاوت بین محصولات و لوازم آرایشی مورد استفاده توسط مالک شخص ثالث، سالن زیبایی می شود.

استخدام شغل معلمان را در موقعیت نابرابر قرار می دهد. کارکنان سالن از قوانین کلی در مورد برنامه کاری، قیمت ها، تخفیف ها، کیفیت خدمات و غیره پیروی می کنند. کارشناسان شخص ثالث می توانند استراتژی های خود را مستقل از مدیران سالن ایجاد کنند. او حق دارد قیمت خود را تعیین کند. هر زمان خواستید سر کار بیایید در انتخاب مواد و غیره آزاد هستید. و اگر به دلایلی استراتژی پروفسور بیشتر با سلیقه مصرف کننده مطابقت داشته باشد تا مشتریان سالن، کاهش پیدا می کند.

انزوای مستاجر اغلب مشکلاتی را با مقامات نظارتی صاحبخانه ایجاد می کند، جایی که مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده ناراضی هستند. این امکان پذیر است زیرا صاحب سالن نمی تواند کار یک استاد شخص ثالث را کنترل کند. اما در عین حال به دلیل خدمات بی کیفیت در سالن زیبایی امکان دریافت جریمه اداری یا کیفری را نیز دارد.

با توجه به مشکلات ذکر شده در بالا که منجر به کار مشترک استادان سالن و افراد خارجی می شود، اکنون اجاره محل کار در سالن زیبایی به یک نوع خدمات جداگانه تبدیل می شود: فضاهایی ایجاد می شود که فقط استادکاران در آن کار می کنند. این شیوه ارائه خدمات با خدمات سالن ها متفاوت است و شامل آرایشگاه ها، آرایشگران و ... می شود. بیشتر شبیه فضای کار مشترک است.

طرفداران اجاره فضای کلاس برای معلمان:

امکان تعیین قیمت مشخص بدون درج قرارداد اجاره.

آزادی در انتخاب لوازم آرایشی.

داشتن یک محل کار که در آن می توانید به مشتریانی که نمی خواهند در خانه خدمات دریافت کنند خدمات ارائه دهید.

اجاره محل کار در سالن زیبایی به مالک این امکان را می دهد که به طور مستقل ساعات کاری خود را برنامه ریزی کند و مشتریان را ثبت کند.

عدم کنترل

خروج مشتری

دلیل اصلی اینکه افراد تجاری ترجیح می دهند محل کار را برای کار قراردادی اجاره کنند، فرصت کسب درآمد بیشتر است. این امر به ویژه در مورد خدماتی صادق است که بخش قابل توجهی از درآمد برای چیزهای گران قیمت خرج نمی شود. به عنوان یک قاعده، هزینه یک کارمند سالن حدود 35٪ از هزینه خدمات است. همچنین فراموش نکنید که مالیات بر درآمد از این مبلغ کسر می شود. می توان گفت درآمد یک معلم انفرادی حتی بدون اجاره بها می تواند بسیار بیشتر باشد. بنابراین ، از هزار روبل به دست آمده ، کارمند سالن زیبایی فقط حدود 350 روبل دریافت می کند و صنعتگر شخص ثالث کل مبلغ را برای خود می گیرد و فقط 150-200 روبل برای اجاره باقی می گذارد.

معایب اجاره فضای سالن زیبایی برای معلمان:

تعداد کمی از سالن های زیبایی شغل استخدام می کنند.

در صورت استفاده از فضای ارائه شده یا داشتن مشتری، اجاره از مالک دریافت می شود.

شما باید جنبه مالی کسب و کار خود را کنترل کنید: سوابق سود را نگه دارید، مالیات را به موقع بپردازید. مسئول همه اینها استاد اجاره مکان در سالن زیبایی، اداره مالیات و سایر ارگان هاست.

رقابت با تولیدکنندگان دیگری که می توانند بیشتر، قیمت های کمتری ارائه دهند و مشتریان را فریب دهند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی پتانسیل تبلیغات عالی را محدود می کند.

اجناس مورد نیاز با پول خودتان خریداری می شود.

ممکن است کمیت و کیفیت سکه های فروخته شده محدود باشد.

خود پروفسور مشغول ثبت سوابق مشتریانش است.

سالن های زیبایی استادان شخص ثالث را آموزش نمی دهند و خود متخصصان همیشه بودجه لازم برای این کار را ندارند.

حسابداری مستقل

استخدام کار در سالن زیبایی چگونه قانونی است؟

اگر می خواهید مکانی را برای کار اجاره کنید، باید بین سالن زیبایی و صاحبخانه توافق شود. این شما را از اختلافات ملکی و مسائل مربوط به IFTS نجات می دهد

برای اجاره محل کار در سالن زیبایی یا کارگاه، استاد باید یک کارآفرین فردی باشد. تنها در این صورت است که می توانید به صورت مستقل خدمات حقوقی ارائه دهید و تمامی مشکلات مربوط به پرداخت مالیات و بیمه را حل کنید.

اگر سالن دارای مجوز پزشکی باشد، این به استاد حق ارائه چنین خدماتی را بدون مجوز نمی دهد.

اگر کار در سیستم UTII (یا PSN) انجام می شود، باید به سیستم مالیاتی ساده یا OSNO متصل شوید و اجاره صندلی را آماده کنید. این برای محاسبه مزایای مختلف ضروری است.

اگر یک

طرفداران اجاره فضای کلاس برای معلمان:

امکان تعیین قیمت مشخص بدون درج قرارداد اجاره.

آزادی در انتخاب لوازم آرایشی.

داشتن یک محل کار که در آن می توانید به مشتریانی که نمی خواهند در خانه خدمات دریافت کنند خدمات ارائه دهید.

اجاره محل کار در سالن زیبایی به مالک این امکان را می دهد که به طور مستقل ساعات کاری خود را برنامه ریزی کند و مشتریان را ثبت کند.

عدم کنترل

خروج مشتری

دلیل اصلی اینکه افراد تجاری ترجیح می دهند محل کار را برای کار قراردادی اجاره کنند، فرصت کسب درآمد بیشتر است. این امر به ویژه در مورد خدماتی صادق است که بخش قابل توجهی از درآمد برای چیزهای گران قیمت خرج نمی شود. به عنوان یک قاعده، هزینه یک کارمند سالن حدود 35٪ از هزینه خدمات است. همچنین فراموش نکنید که مالیات بر درآمد از این مبلغ کسر می شود. می توان گفت درآمد یک معلم انفرادی حتی بدون اجاره بها می تواند بسیار بیشتر باشد. بنابراین ، از هزار روبل به دست آمده ، کارمند سالن زیبایی فقط حدود 350 روبل دریافت می کند و صنعتگر شخص ثالث کل مبلغ را برای خود می گیرد و فقط 150-200 روبل برای اجاره باقی می گذارد.

معایب اجاره فضای سالن زیبایی برای معلمان:

تعداد کمی از سالن های زیبایی شغل استخدام می کنند.

در صورت استفاده از فضای ارائه شده یا داشتن مشتری، اجاره از مالک دریافت می شود.

شما باید جنبه مالی کسب و کار خود را کنترل کنید: سوابق سود را نگه دارید، مالیات را به موقع بپردازید. مسئول همه اینها استاد اجاره مکان در سالن زیبایی، اداره مالیات و سایر ارگان هاست.

رقابت با تولیدکنندگان دیگری که می توانند بیشتر، قیمت های کمتری ارائه دهند و مشتریان را فریب دهند.

اجاره محل کار در سالن زیبایی پتانسیل تبلیغات عالی را محدود می کند.

اجناس مورد نیاز با پول خودتان خریداری می شود.

ممکن است کمیت و کیفیت سکه های فروخته شده محدود باشد.

خود پروفسور مشغول ثبت سوابق مشتریانش است.

سالن های زیبایی استادان شخص ثالث را آموزش نمی دهند و خود متخصصان همیشه بودجه لازم برای این کار را ندارند.

حسابداری مستقل

استخدام کار در سالن زیبایی چگونه قانونی است؟

اگر می خواهید مکانی را برای کار اجاره کنید، باید بین سالن زیبایی و صاحبخانه توافق شود. این شما را از اختلافات ملکی و مسائل مربوط به IFTS نجات می دهد

برای اجاره محل کار در سالن زیبایی یا کارگاه، استاد باید یک کارآفرین فردی باشد. تنها در این صورت است که می توانید به صورت مستقل خدمات حقوقی ارائه دهید و تمامی مشکلات مربوط به پرداخت مالیات و بیمه را حل کنید.

اگر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس دارای مجوز پزشکی باشد، این به استاد حق ارائه چنین خدماتی را بدون مجوز نمی دهد.

اگر کار در سیستم UTII (یا PSN) انجام می شود، باید به سیستم مالیاتی ساده یا OSNO متصل شوید و اجاره صندلی را آماده کنید. این برای محاسبه مزایای مختلف ضروری است.

اگر یک سالن زیبایی پرسنل خود را نگهداری کند و فضا را به طور همزمان اجاره کند، ممکن است صاحب آن دچار مشکل شود. ایجاد یک وب سایت شخصی برای هر کارآفرین در صنعت زیبایی برای هر دو طرف آسان تر است.

زمانی که اجاره محل کار در سالن بدون توافق رسمی بین مالک و مالک، یعنی با توافق شفاهی انجام می شود، روند گسترده ای وجود دارد. یک سرکارگر می تواند با شرایطی مشابه با افراد دارای قرارداد کار کار کند، اما به طور مستقل تمام مشکلات مربوط به خدمات خود را حل می کند و فقط برای فضایی که در اختیار صاحب مؤسسه قرار می گیرد، دستمزد دریافت می کند. این وضعیت بسیار خطرناک است.

مشکلات ممکن است پس از انجام بازرسی اضطراری به درخواست یکی از مشتریان شروع شود. در شرایط تایید باید دلایل استخدام کارکنان این سالن زیبایی (قراردادهای مختلف اعم از قراردادهای استخدامی و اجاره ای) را ذکر کنید. اگر این رابطه طبق قانون رسمیت نداشته باشد، هم درآمد مالک ساختمان و هم فعالیت ارائه دهنده خدمات غیرقانونی تلقی می شود. این نیز منجر به مجازات می شود. همچنین عدم وجود سندی مبنی بر اینکه تاجر محل کار خود را اجاره کرده است به این معنی است که وی نمی تواند بابت مال خسارت دیده وجه دریافت کند.

بنابراین اجاره تضمین می کند که اگر سرکارگر در حین استفاده از فضای کار به چیزی آسیب برساند، طبق قانون مسئولیت مالی بر عهده وی خواهد بود. یک سند رسمی همچنین به سالن زیبایی کمک می کند تا از مشکلات با مقامات نظارتی جلوگیری کند.

پرسنل خود را نگهداری کند و فضا را به طور همزمان اجاره کند، ممکن است صاحب آن دچار مشکل شود. ایجاد یک وب سایت شخصی برای هر کارآفرین در صنعت زیبایی برای هر دو طرف آسان تر است.


زمانی که اجاره محل کار در سالن بدون توافق رسمی بین مالک و مالک، یعنی با توافق شفاهی انجام می شود، روند گسترده ای وجود دارد. یک سرکارگر می تواند با شرایطی مشابه با افراد دارای قرارداد کار کار کند، اما به طور مستقل تمام مشکلات مربوط به خدمات خود را حل می کند و فقط برای فضایی که در اختیار صاحب مؤسسه قرار می گیرد، دستمزد دریافت می کند. این وضعیت بسیار خطرناک است.

مشکلات ممکن است پس از انجام بازرسی اضطراری به درخواست یکی از مشتریان شروع شود. در شرایط تایید باید دلایل استخدام کارکنان این سالن زیبایی (قراردادهای مختلف اعم از قراردادهای استخدامی و اجاره ای) را ذکر کنید. اگر این رابطه طبق قانون رسمیت نداشته باشد، هم درآمد مالک ساختمان و هم فعالیت ارائه دهنده خدمات غیرقانونی تلقی می شود. این نیز منجر به مجازات می شود. همچنین عدم وجود سندی مبنی بر اینکه تاجر محل کار خود را اجاره کرده است به این معنی است که وی نمی تواند بابت مال خسارت دیده وجه دریافت کند.

بنابراین اجاره تضمین می کند که اگر سرکارگر در حین استفاده از فضای کار به چیزی آسیب برساند، طبق قانون مسئولیت مالی بر عهده وی خواهد بود. یک سند رسمی همچنین به سالن زیبایی کمک می کند تا از مشکلات با مقامات نظارتی جلوگیری کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 948
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 829
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5756
  • بازدید ماه : 26119
  • بازدید سال : 123559
  • بازدید کلی : 385809
  • کدهای اختصاصی